2012. február 22., szerda

WIFI Sciphone teló 3 napig - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

WIFI MAGYAR Sciphone 4G 2 SIM  független
Gyártó: SCIPHONE
Típus: 4GSI9+
Sciphone 4G i92+++ WIFI
MAGYAR MENÜ!
!!! Azonnal elvihető !!!
!!! WIFI!!!
!!! Kártyafüggetlen !!!
Dual Sim 
2 SIM használata akár egy időben!
!!! FEKETE SZÍNŰ !!
Hívásrögzítés
JAVA
Bluetooth
E-book
Hangrögzítés
MSN
DUPLA KAMERA!!
WIFI
3, 5mm szabvány jack dugó
FM rádió MP3 Video lejátszás
16GB-ig bővíthető memória
Díszdobozban!
AZONNAL ÁTVEHETŐ!!!!  
A készüléket használtam semmi gond nem volt vele. Lejárt a második kártyám ezért nincsen rá szükségem.
az aksiját lecseréltem egy erősebre így most átlagos használat melett 5 napig bírja kikapcsolás nélkül. igaz kicsit vastagabb bele de nem zavarja  a müködésben. A fóliát leszedtem róla mert engem zevart de teljesen karcmentes. a hátulján még ott van de nem bírja sokáig.
adom hozzá azt az aksit is amit nekm küldtek hátha valaki tud vele mit kezdeni. én nem foglalkoztam vele.
CSERE NEM ÉRDEKEL!!!



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-22 22:14
. WIFI Sciphone teló 3 napig - Jelenlegi ára: 10 000 Ft